۸ پاسخ

اي جانم بهترين حس دنياس ايشالا ب سلامتي بغلش كني عزيزم ❤️

ان شاءالله بسلامتی بغل بگیریش گلم
چندهفته ای؟

عزیزم چندهفته ای؟

بسلامتی و دل خوش
چند هفته هستی؟

جانم تبریک میگم خدا زیر سایه پدر و مادر بزرگش کنه،مراقب نبضاش باش عزیزم

آخی عزیزم بهترین حس دنیا برای چشم انتظار ها دعا کن

آخی روزهای لذت بخشی تکون خوردن نی نی در پناه حق❤️💕

خداااااااا بهترین حس دنیاست بسلامتی بغلش کنی نفسسس

سوال های مرتبط