۱ پاسخ

توی پریود حلوای گرم مثل کاچی و دمنوش های گرم میخوردم. سردیجات مخصوصا ماست و دوغ به هیچ عنوان نمیخوردم. فقط گرمیجات. بعد از پاکی تا بعد از تخمک گذاری هر روز پیاده روی سریع. از روز اول پاکی تا یه هفته مونده به موعد یک شب در میون نزدیکی. بعد از نزدیکی ۲۰ دقیقه به پهلوی چپ دراز می کشیدم

سوال های مرتبط

در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری