یکم عفونت ادراری داری
یه کم ویتامین دی کمه البته نه خیلی
قند عالی.
تیرویید عالی
wbc تو ادرارت یه کم بالاس فکر کنم عفونت ادراری باشه.
آخه تو ادرارت هم خون هست مال عفونته اگر سابقه سنگکلیه نداری
قندت عالیه
خوبه همش ولی فکر کنم ویتامین D پایینه البته باید دکترت ببینه بسنجه
ویتامین دی کم
عالی قند نداری
۳۳۳۳۳
خوبی ویتامین د کمه
۲۲۲۲۲۲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.