۶ پاسخ

بجز قرص اهن چیز دیگه مصرف نکردید؟ بادوم درختی خیلی دکتر گفت خوبه بخورم پودر لیدی میل ازش پرسیدم گفت مشکلی نیست بخور شروع کردم و... اگر ویار ندارید سینه مرغ و تخم مرغ و... برنامه ریزی کنید بخورید توهمین ۲۰ روز

من ۲۹ هفته و ۳ روز رفتم دکتر گفت تو ۳۱ هفته ای وزن بچه کمه ولی طبق انتی همه چی بچه نرمال بود دیگه مولتی گفت دوتا دوتا بخور و... البته من ویارهام شدید بود و کلا وزن درحد ۲ کیلو اضافه کردم و... ولی اینبار خودم نیم کیلو کم شدم ک گفت نباید وزن کم کنی و... بعدجنگ حضوری ویزیت شدم معاینه کرد گفت وزنش خوبه یک ماه دیگه برو ک بنظرم این اشتباه بود باید همون موقع میگفت برو چون بعد انومالی من دیگه سونویی نرفته بودم و..که وقت زیاد بود برای وزن گرفتن بچه

خب بعد دوهفته بهتون سونو رشد نداد مجدد بدید؟؟؟؟

بعد اون دیگ نرفتی سونو وزن؟؟

نگران نباش بالای ۳ میشه

ایسالا تا الان وزن گرفته ولی یه سونو میرفتی خیالت راحت میشد

سوال های مرتبط