لذت ببر از این روزا منم تا ۵ هفتگی نداشتم از ۶ به بعد شروع شده و هنوزم ادامه دارع🤢
منکه کلا حالت تهوع ندارم راحتم 😁توام راحتی برو حالشو ببر دختر
منم اصلااا ندارم.خداروشکر.امیدوارم نداشته باشم میگن خیلی سخته😏
چون هنوز شروع نشده عزیزم...
اره کم کم شروع میشه
بله بله دو هفته دیگه بیا پیام بزار از وضعیت تهوعت گرچن امیدوارم واقعا جزو ویارات نباشه من خواب ندارم
هنوز زوده برامن از بعد تشکیل قلب شروع شد و هنوزم تموم نشده و ادامه داره
منم ندارمممم و معدم همش ترش میکنه فقط
بله عزیزم بزار هفته بره بالا دهنت سرویس میشه
عزیزم از این روزات لذت ببر چون هنوز شروع نشده😄😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.