این طبیعیه که من هنوز تهوع زیاد ندارم؟😂🤰🏻

۱۰ پاسخ

لذت ببر از این روزا منم تا ۵ هفتگی نداشتم از ۶ به بعد شروع شده و هنوزم ادامه دارع🤢

منکه کلا حالت تهوع ندارم راحتم 😁توام راحتی برو حالشو ببر دختر

منم اصلااا ندارم.خداروشکر.امیدوارم نداشته باشم میگن خیلی سخته😏

چون هنوز شروع نشده عزیزم...

اره کم کم شروع میشه

بله بله دو هفته دیگه بیا پیام بزار از وضعیت تهوعت گرچن امیدوارم واقعا جزو ویارات نباشه من خواب ندارم

هنوز زوده برامن از بعد تشکیل قلب شروع شد و هنوزم تموم نشده و ادامه داره

منم ندارمممم و معدم همش ترش می‌کنه فقط

بله عزیزم بزار هفت‌ه بره بالا دهنت سرویس میشه

عزیزم از این روزات لذت ببر چون هنوز شروع نشده😄😄

سوال های مرتبط

مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کنجد فرنگی مامان کنجد فرنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا🥹🩷 مامان معجزه خدا🥹🩷 هفته ششم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری