سلام مارک پستونکش چیه؟
را اشکش احتمالن بستست . منم دخترم مدام قی میکنه دکتر گفت ماساژ بده اگه خوب نشه میل میزنن
پسر منم اینجوری بود ختنه کردنی انقدر گریه کرد درست شد
دختر منم چشمش اینطوری بود بردمش دکتر گف هر روز با شامپو بچه چشمشو بشور بعدش هم قطره و پماد داده بود بزنم خوب شد
پسر منم همین شد نگران نباش
دختر منم اینطوره گاهی
برای منم همینه میگن مجرای چشمشون بستست باید با انگشت بکشی بین بینی و چشمشون بابا پایین تا باز بشه
ی قطره و پماد براش مینویسه چیزی نیست نگران نباش دختر منم همین جوری شد
ببین همش اینجوری میشه و اشکش میاد
داره دندون در میکنه عزیزم
پسر منم همینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.