۵ پاسخ

اولش همین جوریه کم کم خوب میشه ولی اگه درد میگیره و ول نمیکنه با دکتر صحبت کن من درد که می‌گرفت بعد چند ثانیه خوب میشد

افرین،وقتی دلم درد میگیره به چپ میخوابم خوب میشه
ولی اون انقباض شکممو نمیدونم چیکار کنم
اصن نمیتونم زیاد بشینمو سرپا باشم

منم هفته ی شیش هستم خیلی از این دردها دارم

طبیعیه عزیزم رحم داره جابازمیکنه شیاف بزن استراحت کن به پهلوچپ بخواب چنددیقه خوب میشه

سلام‌منم هفته شش هستم کم وبیش این درد هارو‌دارم‌میشه باهم حرف بزنیم

سوال های مرتبط

مامان نیکان. جانان مامان نیکان. جانان هفته بیست‌وهفتم بارداری