ما ۱۳ خرداد اولین ساگرده ازدواجمونه😍 چه عجله ای داشتم خب میزاشتم ۱۴هم 😂😂😂😂
۱۳خیلی قشنگه
من برادرزادم ۱۳خرداد ب دنیا اومده
حس چیه بابا اینا خرافاته جدی نگیر
خرافاته میگن ۱۳ بده بنظرم ۳.۱۳خوبه
من همه چیم تو ۱۳ امه
ازدواج خواستگاری این اون
منم فرد دوس دارم 😆
عزیزم انشالا نی نی سفیدبخت و خوشبخت و موفق باشه عدد ورقم فقط عدد و رقمه و خرافات…هرکدوم ک راحتی
دوتا دخترای من ۱۳ ام تولدشون بود
خدا وشکر همه چی خوبه
روز تولد حضرت علی هم هست
۳/۱۲ خوبه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.