۹ پاسخ

ما ۱۳ خرداد اولین ساگرده ازدواجمونه😍 چه عجله ای داشتم خب میزاشتم ۱۴هم 😂😂😂😂

۱۳خیلی قشنگه

من برادرزادم ۱۳خرداد ب دنیا اومده
حس چیه بابا اینا خرافاته جدی نگیر

خرافاته میگن ۱۳ بده بنظرم ۳.۱۳خوبه

من همه چیم تو ۱۳ امه
ازدواج خواستگاری این اون

منم فرد دوس دارم 😆

عزیزم انشالا نی نی سفیدبخت و خوشبخت و موفق باشه عدد و‌رقم فقط عدد و رقمه و خرافات…هرکدوم ک راحتی

دوتا دخترای من ۱۳ ام تولدشون بود
خدا وشکر همه چی خوبه
روز تولد حضرت علی هم هست

۳/۱۲ خوبه 😍

سوال های مرتبط