۱۵ پاسخ

صبحونه اول شیر خورد بعد دو لقمه نون پنیر...بعد ناهار دو قاشق کته ماست خورد و یه بند انگشت مرغ..ساعت پنج شیر خورد دیگه چیزی نخورد تا هفت و نیم که ده دونه بادوم و چوب شور کنجدی و تخمه اونم خیلی کم...شام دو سه حبه اندازه ی قند هندونه و نصف سفیده ی تخم مرغ و دو تا دونه سیب زمینی..الانم شیر خورد خوابید..کلا دهنش به غذا زیاد نیست

به نام خدا
هیچی🤣
آب
چوب شور

صبحانه حلوا شکری و نون و پنیر گردو
نهار عدسی
عصرانه موز و یه تیکه ویفر
شامم قیمه داریم

صب یه دونه تخم مرغ
میان وعده یه شیر پاکتی کوچیک
نهار حدود ۱۰قاشق کوچیک برنج و مرغ
بعد از ظهر یکم‌میوه خورد
الانم نصف یه شیرینی کشمشی خورد خوابید

صبح نصف کمتر بستنی یه شکلات خورد ظهرم از ابگوشت فقط سیب خورد الانم باز یه بستنی دیگه هیچی

فرنچ تست ،برنج و کباب،هندونه ،کشک،الانم خابه براش اب پرتغال میذارم بیدارشه بدم بهش

یک دونه تخم مرغ محلی بادوتاتخم کبوترباروغن حیوانی سرخ کردم دیگه هیچی یه کم ژله هم خورد

۱۵۰ میل شیر
نصف تخم مرغ ۱۰ دونه پسته
یه پیاله کوچیک ماکارونی با سالاد

تخم مرغ خورد یکم بیسکوییت بعد ناهار عدس پلو و ماست بعدش هندونه خورد الانم خابید

صبحونه : ۶ تا قاشق کوچیک عدسی .
میانوعده : نون، بستنی ، یدونه ویفر، ۱۰۰ سیسی شیر ، چهار تا توت فرنگی .‌
نهار : در حد ده تا قاشق. کوچیک قورمه سبزی و برنج .
بعدشم یه رول دارچینی خورد و یکم شیر و خوابیده .

صبحانه یک تخم مرغ آب پز، ۲۰۰تا شیر، ناهار هیچی همشو تف کرد،الانم خوابه بیدار بشه خدا میدونه چیزی بخوره یا نه،شامم اگه بخوره ۳،۴ لقمه

باسلام هیچی
فقط ۱۵۰ سی سی شیر

شیر و سنجد و برنج و مرغ نهارش و یه دونه بیسکوییت الانم میخام هندونه بهش بدم
ولی خب زیاد نمیخوره مثلا نهایت لطف کنه ۴ قاشق برنج بخوره

شیر محلی
خورشت قیمه با برنج اونم گفت خودم بخورم دیگ نمیدونم چندتا قاشق خورد از بس اینور اونور ریخت
یه موز
حالام خابید

شیر،تخم مرغ،دو وعده ماکارونی،یکم آجیل با میوه البته اینایی میگم از هر کدوم یکم خوراکش کمه
الآنم گفتم سیب زمینی براش بزارم آبپز بشه

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرمهدی❤️ مامان ❤️امیرمهدی❤️ ۲ سالگی