یکم قدیمی شده بجاش بزار آنیسا ، نیلساه ، دلسا ، نیلماه
منم اسمم یسناس☺️ ولی خب اسم جدید زیاد هس فک کنم قدیمی شده دیگه
قشنگ نیست
بااحترام اصلاخوب نیس این همه اسم قشنگ
خب عزیزم مامانش شمایی تموم اسما قشنگن از نظر هرادمی یه تیپ اسم قشنگه گلم من به شخصه دوست دارم اسم قشنگیه مبارک باشه خوشنام باشه انشالله
با احترام سلیقم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.