نظرتون راجع به اسم ایلیا؟؟؟ اسم دخترم هم یسنا هست

۶ پاسخ

من میگم یسنا بزار چون یسنا لقب حضرت زهرا

قشنگه

قشنگع

خیلی قشنگه

اسم پسر من ایلیا هستش ۱۷سالشه هنوز از مد می افتاده خوش آهنگ هستش اون موقع من گذاشتنی تازه مد بود خیلیا فکر میکردم اسم دختره😂ایلیاها باهوش و خوشگل میشن

اسم قشنگیه

سوال های مرتبط

مامان Baby مامان Baby هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلای👼🏻🩷 مامان نیلای👼🏻🩷 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری