۵ پاسخ

اول ک تغذیتو رعایت کن سیر پیاز غم و غضه یا بوی عرق بد مزش میکنه
دوم اینکه شیشه شیر یا پستونک دادی شاید بعدش نمیگیره
سوم اینکه رفلاکس هم عاملش میشه منم ۴ماه دوشیدم شیرمو با قاشق به بچم میدادم تا رفلاکسش بهترشد گرفت سینمو البته وقتی خوابن میگیرن سینه رو

بچه منم همینجوری شد
مجبور شدم بدوشم بهش بدم

شیرت میاد؟!سیر و پیاز و سبزی نخور

دختر منم الان اینجوری شده البته وقتی خوابه بهش میدم میخوره ولی روزا نمیگیره نمیدونم چرا اینجوری شد

شب ها بهش بده که خوابه
شاید چیزی خوردی شیراز تلخ یا بد مزه شده

سوال های مرتبط

مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد