از فرنیو ای بانو راضی بودی ؟ چه طعمی بیشتر پذیرش داشت لیلی جون ؟
من سفارش دادم ساشه های تست شو هنوز نرسیده
عزیزم میگم قد وزنش چقدر دخترت
خب غذا سفره مجازه بدش
نوش جونش،کاش دختر منم خوش خوراک بود و منم این همه انگیزه و ذوق داشتم مثل شما برای غذاهاش
متاسقانه چیزی نمیخوره و منم انقدر درست کردم و نخورد دیگه دست و دلم به پخت غذاواسش نمیره
غذای سفره رو هم دوست نداره تازه
موندم چیکارش کنم
وزنشم کمه
۱۰ روز دیگه یکساله میشه و ۸کیلو و نیمه
نوشجونش💓
نوش جونش
متاسفانه پسر من خیلی سخت غذا میخوره
امروز از صبح دوتا نون تست خورده اونم خالی،چیزی روش بزنم یا فرنچ تست درست کنم نمیخوره فقط خالی باشه میخوره
غذاش هم کلا چهار قاشق غذاخوری خورد و چهل. قاشق هم ماست خورد
دهن منو سرویس کرده این بچه با غذا خوردنش
نوش جونش
احتمالا اوتمیل موز درست کنم واسش
ناهارشم از ناهار خدمون میدم
عصرونشم موز و بسکوییت با اب پرتقال
یا هم فرنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.