خانما توی یک هفته ۴ ۵ بار رابطه داشته باشیم مشکلیه؟

۱۵ پاسخ

چخبره آخه🫠یهو بگو بیرون نکشه دیگه

دکتر گفت ماه هشتم نهایت دو بار در هفته سطحی نه عمیق ، با جلوگیری ، پوزیشن بدون ضربه و فشار مشکلی نداره

چخبره ۵.۴بار😵‍💫
من ک تو بارداری میلم خیلی کم شده شکمم اومده جلو حس و حال رابطه نیس واقعا😩

بهتر نیست از دکترت بپرسی هرچی باشه اون سرایط بدن تو رو بعتر میدونه و بهتر میتونه کمکت کنه

میتونم بپرسم قبل بارداری هفته ای چند بار رابطه داشتین 😂

شمام از اونور بوم افتادی

نه عزیزم چه مشکلی رُندش کن بشه هفت روز کل هفته دیگه😐 بچه بدبخت شیر بود کره میداد با این همه تکون🥸 قصد حفاری دارین؟

من حتی بدون دخولم عذاب وجدان میگیرم

ما که ۸ ماه رابطه نداریم چی 🤦‍♀️

چخبره

هنوز زوده برا رابطه‌ زیاد.بزار هفته‌های اخر لااقل ۳۵ ب بعد.اینحوری ک شما پیش برید دهانه رحم نیازی ب معانیه نداره دیگه😂

خسته نمیشی ؟؟؟واقعا چجوری میتونی من اصلا نمیتونم دلم میخوادا بدنم جواب نمیده ...هر سری چقد طول میکشه ؟؟

بگو کل هفته دیگ😐😂اره خیلی بده،

اگه اذیت نشدی نه

توی این هفته ات زیاده بنظرم دهانه رحمت باز میشه خدای نکرده

سوال های مرتبط