چخبره آخه🫠یهو بگو بیرون نکشه دیگه
دکتر گفت ماه هشتم نهایت دو بار در هفته سطحی نه عمیق ، با جلوگیری ، پوزیشن بدون ضربه و فشار مشکلی نداره
چخبره ۵.۴بار😵💫
من ک تو بارداری میلم خیلی کم شده شکمم اومده جلو حس و حال رابطه نیس واقعا😩
بهتر نیست از دکترت بپرسی هرچی باشه اون سرایط بدن تو رو بعتر میدونه و بهتر میتونه کمکت کنه
میتونم بپرسم قبل بارداری هفته ای چند بار رابطه داشتین 😂
شمام از اونور بوم افتادی
نه عزیزم چه مشکلی رُندش کن بشه هفت روز کل هفته دیگه😐 بچه بدبخت شیر بود کره میداد با این همه تکون🥸 قصد حفاری دارین؟
من حتی بدون دخولم عذاب وجدان میگیرم
ما که ۸ ماه رابطه نداریم چی 🤦♀️
چخبره
هنوز زوده برا رابطه زیاد.بزار هفتههای اخر لااقل ۳۵ ب بعد.اینحوری ک شما پیش برید دهانه رحم نیازی ب معانیه نداره دیگه😂
خسته نمیشی ؟؟؟واقعا چجوری میتونی من اصلا نمیتونم دلم میخوادا بدنم جواب نمیده ...هر سری چقد طول میکشه ؟؟
بگو کل هفته دیگ😐😂اره خیلی بده،
اگه اذیت نشدی نه
توی این هفته ات زیاده بنظرم دهانه رحمت باز میشه خدای نکرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.