منم دیروز زدم سخت نیس فقط،به موقعه قطره شو بده تب نکنه
من ازوقتی واکسن ۴ماهگیشو زدم نق زیاد میزنه خواب نداره فقط جیغ میرنه
دوماهگی واسه دخترم راحت بود اما ۴ماهگی خیلی بیقراری میکنه و ۳روزه زدم و بدنشم دون دون زده و خوابشم کلا بهم ریخته🥴
وای چه اسم قشنگی❣️
نترس این سختیا همش یادت میره منم چند روز پیش واکسن چهارماهگیشو زدم تب خیلی نداشت ولی یکم دردو داشت چون شبش تا صبح بیدار میشد در حد یه دیقه ناله میکرد و دوباره شیر میخورد میخوابید دیگه همون یه روزه بیقراریشون فرداش اصلا یادشون میره
انشاالله که سبک باشه
دوماهگی سخت بود یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.