خانوما درسته میگن وقتی جنین به پهلو خوابیده باشه دختره؟

۴ پاسخ

من نمیدونم چرا بهت گفتن دختر والا این واضحه ک پسره

نه بابا ، از ضربان قلب بعد ۲ و نیم ماهگی توی سونو میگن بهت

مگ پسرا چجوری میمونن

اینم عکس سونو نی نی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹❤️ مامان دوقلو ها🥹❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 مامان فنچ🐣🩷🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری