۴ پاسخ

عزیزم اون لانه گزینی هیچی نخور

من اصلا ب بیبی چک اعتمادی ندارم
چندبار وچندبار باردار بودم و بیبی چک میزدم منفی بود رفتم آز دادم مثبت بود و باردارم بودم🥲🥲

برو یه ازمایشگاه دیگ بتا بده

اگه بارداری و خونریزی داشتی حتما برو دکتر خودسرانه کاری نکن

سوال های مرتبط