۲ پاسخ

فکر کنم بخاطر تحت فشار بودن گوارشت خوب کار نمیکنه

منم دقیقا بعد غذا دل درد میگرم و یه کوچولو حالت تهوع فکر می‌کنم معده مون تحت فشاره خوب نمیتونه هضم کنه کم کم بخور وعده هاتو زیاد کن

سوال های مرتبط

مامان رهف❤️🥹 مامان رهف❤️🥹 ۱۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی