سلام شما پارسیان سزارین شدید؟؟چطور بود عزیزم؟راضی یودی؟دکترت کی بود؟
دمای محیط یک ساعت
روی قوطی رو نگاه کن عزیزم بعضی شیر خشکا یکساعت بعضی ۲ساعت ولی خب دیگه هوا گرمه زیاد نگه ندار
روی خود قوطی شیرخشک نوشته بهتره فقط اندازه اون وعده شیر درست بشه و اونی که مونده رو بهتره ندی بهش
دوساعت
یه ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.