۳ پاسخ

نظر دکترا و برای هر بچه ای خیلی فرق داره
دکتر برا دخترم گفت از چهارماهگی شروع کنم چون رفلاکس داره بعد دو هفته وعده هاشو کنم دو بار در روز

دکتر به من گفت که عادتش بده به سه وعده و اگر خورد میان وعده هم بهش بده و..‌
بچه نیاز به کالری داره

والا دکتر به منم گفته ۴وعده بده من ۳یا۲وعده میرسونم بهش بدم

سوال های مرتبط