۸ پاسخ

من بچه مو هیجا نمیبرم تا الان دوبار سرما خورده😓😓😓

ای خداااااا عروسککک🥰😍😍😍😍😍😍قشنگم ماشالههههه ماشالهه کی من دخملمو اینطور بپوشونم 🥹🥹🥹

ای خوداااا این ک خودش عروسهههه😍😍

سلام دخترت وزنش چقد؟
شیرخشک میدی؟

یه قطره یااسپری بزن بینیش انشالله سرما نخورده
ماشاللهبهش خیلی نازه مخصوصابا اون لباس گوگولیش🤩😍😘🧿🧿

یکماهشه؟ ماشالله❤

قطره شستشو بینی بخر براش تو هر سوراخ یه قطره بریز

من چند بار خواستم ببرم جرات نکردم🥲ترسیدم مریض بشه چهار روز دیگ عروسی دعوتم باز نمیدونم ببرم یا نه

سوال های مرتبط