عزیزم بچه تا یسالگی بیشتر با شیر مادر وزن میکیره و براش مفیدتره دختر من همه چیو خداروشکر خوب میخوره زیادم میخوره این ماه که شیر کمتر خورد ۱۰۰ گرم وزن گرفت در حد روزی پنج تا کاسه بهش سوپ مقوی با گوشت مرغ و کوسفند و سویق و اینا میدادم ماهای قبل ۳۰۰-۴۰۰ میگرفت
و اینکه ژنتیک بسیار مهمه وزن بچه بیشتر تابع ژنتیکه منو پدرش خودمون ظریفیم دخترمم به طبع استعداد چاقی نداره و ظریفه ولی خداروشکر استخون بندی محکم و بدن گوشتی ای داره
منم بچم بدغذاس، پدرمو در اورده، ب زور با گول زدن ۲تا قاشق غذا میریزم تو دهنش
حلیم و آبگوشت
تو غذاهاش عصاره قلم بریز.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.