برا دخترم منم دو س روزه خیلی شدید شده بچم کلا توخوابم ب خودش میپیچه🥲🥲
برا هربچه فرق میکنه
بعضیا از بدو تولد دارن بعضیا بعدش میگیرن
از یک ماهگی شروع میشه.
تقریبا از ۶-۷ هفته تا پایان دوماه شدیدترین حالتشه
فکر میکنم برای هر بچه ای متفاوت باشه ولی میگن معمولا اوجش دو ماهگیه
یک ماه ب بعد وشش هفتگی اوجشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.