۸ پاسخ

آره عزیزم من درگیرشم
میتونی بری تاپیک آخرمو بخونی
بقدررررری حالم بدبود با دکتر پسرم حرف زدم گریه کردم برام قرص سرترالین نوشت که کاملا تو شیردهی امنه و قرص کم عوارض و راحتیه الان حالم بهتره دیگه گریه نمیکنم و نسبت به قبل بهتر شدم البته همراهی و همدلی و کمک مداوم و تلاش همسرم بی تاثیر نبود،امروز بچه ها رو گذاشتم پیش مامانم با همسرم رفتم دور دور و پیاده روی یکسره بهم میرسه کمک میکنه هوامو داره قرصه اما عالی بود برام

سعی کن تنها نمونی دوربرت شلوغ باشه

گریه کن خالی شی اگه گریه نکنی بدتر میشی

تا یک ماهگی هر روز کارم گریه بود بعدش یکم بهتر شدم

من چند روز اول خیلی گریه میکردم
مامانم اصلا درکم نمیکرد
شوهرم نبود
مامانم میگفت چه مرگته🥺🥺گور شدی انقدر اشک بیخود ریختی و ...
ولی از روز پنجم ششم بهتر شدم
سعی کن زودتر شرایط رو برگردونی به قبل رایمانت
کارهایی که لذت میبردی رو انجام بده
تنها نمون و حتما مولتی ویتامین و مکمل هاتو ادامه بده
آرایش کن تو خونه لباس شاد بپوش
کمک بگیر
من امروز خودم به خواهرم زنگ زدم و کمک خواستم اونم امد
کلی کمکم کرد
من حمام هم رفتم

من توبارداری گرفتم رفتم مشاوره خوب شدم خیلی بده خداکمکت کنه

من که افسردگی قبل از زایمان گرفتم چی بگم

حتما با ی مشاور صحبت کن عزیزم
مسئله ی جدی ایه

سوال های مرتبط