۱۸ پاسخ

خیلی بودن
باورکن بیشترشون اسمشون محمد بود نمیدونم چرا😂😂

نداشتم😌

یکی داشتم اونم شوهرم شد🤣♥️

میلاد ک الان شوهرمه😅🤌😍

خوشم نمیاد از دوست پسر ونداشتم

امین شوهرم 😁البته چون زندگیم سخت بود پدر مادرم جدا شدن و کار میکردن و حوصله و وقت نداشتم بخوام قرتی بازی پسرا رو تحمل کنم

خیلی زیادن ولی
حسین بنیامین حمید علی امیر
سعید اینارو دوست داشتم😂😂

از کجا بگم براتتت اونقدر وقت ندارم که🤔😂😂 آخری شوهرم بود بعد چهار سال دوستی ازدواج کردیم😁✌🏻

شوهرم
ک بعد ۱۴ سال دوستی ب ازدواج ختم شد😍

ابوالفضل/ میلاد خیلی خوب بود 🙈/ حسین / علی /اخرشم که همسرم سنتی بود دوست نبودیم😁

خیلی زیاد 🥲🥲🥲😂😂😂

من نداشتم ازدواجمم سنتی بوده
در این حد حضرت مریمم😌

ارمان رضا شیرکو محمد عطا یدسریاشونم یادم نیست و وهاب که الان شوهرمه

نمیدونم از کدومش بگم 😐💔🤣

شوهرم بود فقط😂❤️

خیلی بودن یادم نیسذتا میبینمشون یادم میاد

ما اسمامون ست بود یکی بود 🫠🫠🫠
ولی سرگرمی زیااااد بودن

😂فک نکنم جا بشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۶ ماهگی
مامان دخملم☺️ مامان دخملم☺️ ۱۵ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۱۴ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۱۳ ماهگی