خیلی بودن
باورکن بیشترشون اسمشون محمد بود نمیدونم چرا😂😂
نداشتم😌
یکی داشتم اونم شوهرم شد🤣♥️
میلاد ک الان شوهرمه😅🤌😍
خوشم نمیاد از دوست پسر ونداشتم
امین شوهرم 😁البته چون زندگیم سخت بود پدر مادرم جدا شدن و کار میکردن و حوصله و وقت نداشتم بخوام قرتی بازی پسرا رو تحمل کنم
خیلی زیادن ولی
حسین بنیامین حمید علی امیر
سعید اینارو دوست داشتم😂😂
از کجا بگم براتتت اونقدر وقت ندارم که🤔😂😂 آخری شوهرم بود بعد چهار سال دوستی ازدواج کردیم😁✌🏻
شوهرم
ک بعد ۱۴ سال دوستی ب ازدواج ختم شد😍
ابوالفضل/ میلاد خیلی خوب بود 🙈/ حسین / علی /اخرشم که همسرم سنتی بود دوست نبودیم😁
خیلی زیاد 🥲🥲🥲😂😂😂
من نداشتم ازدواجمم سنتی بوده
در این حد حضرت مریمم😌
ارمان رضا شیرکو محمد عطا یدسریاشونم یادم نیست و وهاب که الان شوهرمه
نمیدونم از کدومش بگم 😐💔🤣
شوهرم بود فقط😂❤️
خیلی بودن یادم نیسذتا میبینمشون یادم میاد
ما اسمامون ست بود یکی بود 🫠🫠🫠
ولی سرگرمی زیااااد بودن
😂فک نکنم جا بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.