۱ پاسخ

فقط بیخیال روند ادامه زندگی برو جلو، خودمم کارام کردم ، غذام از سفره جدا نکردم ، اشپزی ظرف انجام میدادم مابقی کنسل، میوه مغزیجات ، ی دونه شیر کوچولو ، دارو ها ب موقعه میخوردم ساعت خاصی گذاشتم برای مصرف دارو، بیخیال ادامه بده دنبال نشانه نباش، بیبی امتحان نکن فقط آزمایش ، مثبت شدم ولی برام نموند تاپیکم هس ،0 انشالا مثبت شی جوجه تو صحیح سلامت بغل بگیری عزیزم

سوال های مرتبط

گندم❤️‍🩹 گندم❤️‍🩹 قصد بارداری
گندم❤️‍🩹 گندم❤️‍🩹 قصد بارداری