۴ پاسخ

سوال منم هست

منم اینجوری میشم وقتی یبوستم

بخاطر یبوستته، اگه آلو و انجیر خیس داده جواب نمی‌ده برو از داروخونه شربت مجازشو بگیر

توت سیاه بخور،سیب بخور،مایعات زیاد

سوال های مرتبط