سلام خانما
ترشی بندری برای من بده باردارم

۵ پاسخ

بله فشار رو میبره بالا

واسه تندیش بده عزیزمم ولی تو در حد نوک قاشق و رفع هوست بخور

اره گرمیه چون خیلی تنده کم بخور

بچت سیاه میشه تندی و ترشی نخور😆 ولی جدی نخور چون تندی زیادش خوب نیس وگرنه ترشی چندان موردی نداره

خیلی خیلی خیلی کم بخور ازش عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان samin مامان samin هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر قشنگ من مامان دختر قشنگ من ۶ ماهگی