بله فشار رو میبره بالا
واسه تندیش بده عزیزمم ولی تو در حد نوک قاشق و رفع هوست بخور
اره گرمیه چون خیلی تنده کم بخور
بچت سیاه میشه تندی و ترشی نخور😆 ولی جدی نخور چون تندی زیادش خوب نیس وگرنه ترشی چندان موردی نداره
خیلی خیلی خیلی کم بخور ازش عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.