۴ پاسخ

شوخی میکنی دیگه بچه ایقدری مگه وایمیستونش دیونه شدی به بچه اسیب میزنی حتی نمینشوننش هنوز خیلی کوچیکه ها نکن دیگه

دقیقا دختر منم بنظرم ۱۰ روزش بود این کارو میکرد 😂😂😂
الان ک فشنگ تاتی تاتیش میکنیم 😂

ما به این حرکت بچه میگیم پا زدن و معتقدیم باید یک ماهه که میشن این حرکتو بزنن،پسر منم میگیرمش وایمیسته

بدبخت شدی این بچه پیش فعاله 😂😂 خداصبریت بده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو..... مامان کوچولو..... ۷ ماهگی
مامان هانیا 🤍هاکان💙 مامان هانیا 🤍هاکان💙 ۵ ماهگی