هیچی کاریه که شده قطره ی سدیم کلراید بگیر بریز تو بینیش،قطره ی پلارژین هم بده بخوره خوب میشه زود سرما خوردگی اگه تب مرد ببر دکتر اصلا نترس چیزی نیست بدنش مقاوم میشه
دود و بو اصلا سمتش نبر
بچه تو کوچیکه گلم اگ دیدی خس خس میکنه یا دماغش کیپه ی اسپری بزن و با فین گیر خالی کن
دقیقا منم من متاسفانه بچم ابریش بینی هم دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.