۴ پاسخ

هیچی کاریه که شده قطره ی سدیم کلراید بگیر بریز تو بینیش،قطره ی پلارژین هم بده بخوره خوب میشه زود سرما خوردگی اگه تب مرد ببر دکتر اصلا نترس چیزی نیست بدنش مقاوم میشه

دود و بو اصلا سمتش نبر

بچه تو کوچیکه گلم اگ دیدی خس خس میکنه یا دماغش کیپه ی اسپری بزن و با فین گیر خالی کن

دقیقا منم من متاسفانه بچم ابریش بینی هم دارع

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی