مامانا باد که میخوره تو صورت دخترم یجوری میشه طبیعیه

۴ پاسخ

خب دختر باد مستقیم نزن به صورت بچه نفس کم میاره بخاطر اون یجوری میشه

بچه منم همینطور هس طبیعیه

اره همه اینطورین

اره بابا همه ی بچه ها اینجورین

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی