۵ پاسخ

هر چهار ساعت باید اسپری بینی بزنی تا شش ماهگی دکتر به من اینو روز اول گفت،بعد اینکه بخاطر رفلاکسه

میگن واسه رفلاکس ، دخترم اینجور

ارع پسر منم

دقیقا دخترمنم اینجوریه مخصوصا صبح ها همش صدا میده بعدش خوب میشه...فک میکنم برای رفلاکس باشه

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط