۵ پاسخ

پسر من اصا نمیموند تواون سن در حالیکه براس کولیکش عالی بود ولی گریهههه

پسر منم اینطور بود کم کم درست شد نفهمیدمم از چیه

دختر منم بعضی اوقات اینجوریه
به پهلو میذارمش راحت میخوابه

چجوری می‌ترسه یعنی میشه بگی چیکار میشه؟؟چون دختر منم می‌ترسه فکر میکنم

وقتی میخوای بذاریش زمین دست بگیر زیر گردنش

سوال های مرتبط