برای گریه به بچه دارو نده ، ضرر داره داروی الکی ، استامینوفن برای مریضی و تب میدن
نترس اشکال نداره حتماجاییش دردکرده آروم میشه
الکی نده خوب نیس الکی دادنا
تو پتو تابش بده آروم میشه
ببین چشه که بیتابی میکنه
احتمالا دلدرد یا گوش درد داشته
بهتره اول نگا کن ببین کجاش درد میکنه الکی پاراکید نده
پاراکید واسه تب هستش بدرد چیز دیگه نمیخوره
پاراکید برای تب میدن
شربت گریپ واتر یا همون گریپ میکسچر ایرانی بخر بده بهش دلدردش خوب میشه.استامینوفن الکی نده
دختر منم اینجوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.