۱ پاسخ

من دیروز یه قطره آ د داشتم واسه دوماه پیش وقتی ک تازه بدنیا اومده بود تا بهش دادم دو بار بالا آورد دیگه بهش نده خوب نیست برو از داروخون گریپ میکسچر بخر هم زود پی پی می‌کنه همم دلش آروم میشه

سوال های مرتبط