۱۰ پاسخ

رفتی پیش دکترت نظرش رو بپرسی

دقیقاً با همیم آجی ان اس تی منم درد نشون داد الانم درد می‌گیرم یهو شدید ..ولی به نظرم میمونن نگران نباش همه میگن درد کاذبه

برو پیش دکتر خودت حتما

ن گلم‌نهایت یک‌هفته

برو بیمارستان با آمپول و سروم ها از زایمان زودرس جلوگیری میکنن فشار و کم میکنن اما اگر فشار بیاد ب رحمت چون سر کلاژی خدای نکرده رحمت پاره میشه

خیلی بمونه دو هفته

بعد اگه درد هم داری بهشون بگو برات سرم وصل کننن تا. دردات قطع بشن

عزیزم من این اتفاق توی ۳۲ هفته برام افتاد
بیمارستان موندم آمپول و شیاف زدن و دهانه رحمم هم باز بود که خدا رو شکر به خیر گذشت
به نظرم تحت نظر باشی بهتره
من دو بار معاینه شدم و اونقدر درد نداره
و اینکه وقتی دستگاه انقباض نشون نده دیگه معاینه نمیکنن

خب معاینه شو ببینن رحمت باز شده یانه

برو بیمارستان خطرناکه
زود برگشتی خونه اگه فشار بیاد به سرکلاژت و به دهانه رحمت آسیب بزنه چی؟ آمپول ریه هم زدی دیگه نگرانی نداره که زیاد نمی‌مونه نترس

سوال های مرتبط

مامان یکتا مامان یکتا هفته سی‌وچهارم بارداری