مامانا این شربت خوبه بخورم ، خیلی دارم سرفه میکنم

تصویر
۲ پاسخ

اول به دکترت بگو بعد چون شربت گیاهی هست

بامشورت دکتر حتما استفاده کن

سوال های مرتبط