۱۰ پاسخ

من رسیدم خونه ۸ کیلو کم کرده بودم

دکتر بمن گفت با تولد بچه همونجا بین ۶ تا ۸ کیلو مادر وزنش کم میشه.اگه من به ۷۰ برسم و اینقد کم کنم تازه وزنم نرمال میشه چون نسبت به قدم وزنم کم بود کلا ۵۳ کیلو بودم

من ۳ روزگی ۱۰ کیلو کم کردم
کلا ۱۸ کیلو زیاد کرده بود
الان ۴ کیلو مونده

من بعد یک هفته به وزن قبلی برگشتم ولی اون موقع انقدر چاق نشده بودم...
الان وزن این بچه بیشتره...اشتهام زیاده نمیدونم خودم چاق شدم یا بچه

تو بیمارستان رو نمیدونم ولی برگردی خونه تقریبا یه هفته اول خیلی زیاد کم میکنی من تو بارداری تقریبا ۱۳ کیلو وزن اضافه کردم امروز وزن کردم دیدم ۱۸ کیلو کم کردم از بعد زایمانم تا الان اینقدر بچه داری فشار اورده بهم😂🤦🏻‍♀️

من کلا ۲۴ کیلو اضافه کردم
۱۰ کیلوش رفت بعد زایمان بقیش فعلا هست

من بعد چهار روز ۷کیلو کم کرده بودم الانو هنوز وزن نکردم ولی حس میکنم خیلی لاغر شدم آخه اصلا. اشتها ندارم

جفت و جنین همش رو هم پنج کیلو میشه😩
کلا پنج کیلو کم می‌کنیم آب و مایعات بدن میگن دوسه هفته طول میکشه تا به اندازه قبل برگرده ینی کلا هفت یا هشت کیلو مربوط به بارداریه بقیشو باید ورزش کنیم تا بسوزه😤منم۱۵کیلو اضافه کردم خیلیه دکترم گفت

واییییی منم حالم داره از خودم بهم‌ میخوره
چقدر اضافه کردی؟

فکر کنم تغییری زیاد نکن ولی من بعد از چهار روز که رفتم رو ترازو بعداز زایمان پسر اولم ده کیلو کم شده بودم

سوال های مرتبط

مامان نیهان 👶🏻🫀 مامان نیهان 👶🏻🫀 ۲ ماهگی