فطیر و گوشت کبابی ولی خیلی تاثیر نداره تا آخر ۳ماه نمیتونستم چیزی بخورم
خواهر با تحمل گذروندم منم فقط میوه میخوردم معدم داغونه الانم روزی یه بار صبحا بالا میارم فردا میشم هفده هفته
من هر چیزی رو کبابی میکنم مثلا گوجه بادمجون کدو سیب زمینی قارچ رو روی گاز یا تو منقل کبابی میکنم با یه کم نون تازه میخورم البته خودم نه شوهرم برام درست میکنه گاهی هم به زور گوشت و مرغ رو کبابی میکنه
اوایل کارم خوردن نون خشک و نون پنیر و نون ماست بود الان یه کم بهتر شدم اینا رو کبابی میتونم بخورم
بگو دکترت قرص دمیترون برات بنویسه
منم همینجورم فقط امپول اندانسترون
عزیزم همه اولش همینن
دیگه از ۱۶هفته بعد کم کم خوب میشی ۱۹ هفته اینا اشتهات زیاد میشه
ولی باز از بعضی چیزا که الان بدت میاد همونجوری میمونی
من دوغ و گوجه سبز ونمک لواشک ترش از این چیزای ترش و شور بیشتر غذاها که سبک مثل عدسی و سوپ وسالاد پروتئینی خوراک لوبیا چیتی اصلا غذاهای چرب و سنگین نمیتونستم بخورم ولی کم کم بهتر میشی عزیزم
خیارگوجه سبزی ماست با نون تازه،نمک بزن بعد کم کم اش و سوپ اضافه کن که سریع هضم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.