۳ پاسخ

قلم گاوی جدا میخریم ،یا بریز داخل قابلمه از صبح تا شب آروم آروم بپزه یا بزن زود پز ،،من میشورم بهش برگ بو یه بوته سیر و پیاز اضافه میکنم میذارم داخل زودپز کاملا عصاره اش در میاد داخل قلم ها خالی میشه،،بعدش برگ بو رو جدا میکنم با همون سیر و پیازا میکسش میکنم میریزم داخل ظرف و یخچال،بعدش که میبنده اندازه ی دلخواه برش میزنم میذارم فریزر تو غذاها مخصوصا سوپ آش غذاهای آبکی استفاده میکنم

قلم گاوی بخر

آره قلم جدا میفروشن

سوال های مرتبط

مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی