۱ پاسخ

من سیاتیک دارم ..دردی که از لگن میزنه کشاله ران رو میگیره معمولا از سیاتیکه که من همیشه اینجوری میشم
زیر شکم فکر نکنم ربطی به سیاتیک داشته باشه

سوال های مرتبط