این همون فولیک اسیده؟ نیاز هس فولیک بخورم یا نه

تصویر
۷ پاسخ

همین خوبه . هم ید داره هم فولیک اسید

اگه مینوری، یا کم خوتی داری بخور آره

عزیزم چیزی که من فهمیدم این ها هم خانواده هستن و ترکیباتشون مشابه به هم هست و روُفولیک جایگزین اسید فولیک هست هر چیزی که پزشکتون گفته همون رو مصرف کنید
من هم همین رو میخورم

اره منم همین میخوردم

من اول یه دکتر از همین ولی زنگ صورتیش بود داد بعد دکترمو ک عوض کردم گفت این ابیه بهتره فولیک اسید داره تاکیدم کرد ک ازین بخورم

عزیزم فولات همون فولیک اسید هستش نیازی به قرص دیگه ای نیست

نه عزیزم همین کافیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۶ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی