۴ پاسخ

والا من هر چی میخورم اسید معده بالا میره

هم اسیدییه هم سرده
یکم چایی نبات و دارچین‌بخور

الان معدته بعدش میشه رودهات
کیوی رونده

چون اسید کیوی بالاست

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو🫀 مامان ماهلین کوچولو🫀 ۱ ماهگی