مامانای عزیز چجوری فرنی درست کنم ؟

۲ پاسخ

برنج نیم دانه خوش بو رو بشور چند بار خشک کن پودرش کن
الک کن درشتا جدا بشه بعد بریز تو ظرف در دار بزار یخچال

یک کمی کره اندازه یک فندق کره با نصف قاشق غذاخوری آرد برنج رو بریز تو قابلمه کوچیک یک لیوان آب بریز بجوشع شعلع رو کم کن تا کمی آبش کم بشه حداقل نیم ساعت کفایت می‌کنه
خاموش کن هم بزن سرد بشه خیلی غلیظ یا رقیق نباشه بده بچت بخوره نوش جان

اکثرا کره نمی‌زنن ولی من میزنم خدارو شکر یبوست نمیگیره

داخل گهواره هست

سوال های مرتبط