۶ پاسخ

کولیک از ۳/۵,ماهگی کم میشه ،پدیا کولیک وبی بی کر تقریبا کمترش میکنه متاسفانه دکتر ب من گفت این داروها فقط۵۰ درصد کمک میکنه باید مدارا کنی بچه من هم کولیک شدید دار هم رفلاکس شدید خوابش هم افتضاحه کلا بیداره

کولیکز هم عالیه امتحان کن قیمتش هم فک کنم ۱۰۰ تومن باشه

پدی لاکت هم قطره خوبیه
من اینفاکول گرفتم ولی روی پسرمن اثری نداشت پدی لاکت خیلی خوب بود

شربت اهورا نی نی امتحان کردی؟

دقیقا منم الان همین تایپیکو میخواستم بزنم دختر منم شیر نمیخوره وزن نگرفته کلافم رفلاکس پنهان داره سینش خس خس میکنه میترسم عفونت کنه😩

اینفاکول اب رو آتیشه من گرفتم ۱۸۰۰وای خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آقا کوچولو مامان آقا کوچولو ۸ ماهگی
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 ۹ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی