بازم اگه شرایط خاصی دارین از دکتر سوال کنید
زیاده روی نکنید اما در حد چند لقمه مشکلی نیست
مشگلی نداره گلم من از دکترم پرسیدم گفت میتونی بخوری
از همون اول هم میتونستی بخوری ایرادی نداره فقط نباید وندین بار در هفته خورد وگرنه هفته ای یه وعده چیزی نیست
نه عزیزم نخور خطر سقط داره دور از جون
منم اون روز یه کوچولو خوردم
من از ماه اول میخوردم بخور ولی کم
اره فک کنم چون ماه آخری
بازم تو اینترنت یه سرچ بکن
آره بچه شما دیگ کامل شده ولی زیاده روی نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.