من سنتی ندپماد نیاز بود ن ....، سه روز آب نزدیک دکتر گفته بود پمادو.ووهم نزدیک ، تو بیمارستان بچه رو گرفتن بردن آروم هم آوردن ، تو خونه هم فقط اولین ادرار گریه کرد و تمام ، پسرقبلی حلقه بود ده روز پمادمیزدمدو عفونتم کرد و کلی گریه
من حلقه زدم و ناراضی بودم
سنتی...
من پسرمون به روش حلقه ختنه کردم ، ۵ روز گذشته هنوز حلقه نیوفتاده
سنتی بخیه
منم ک سنتی و بخیه بود
قطعا که سنتی ( بخیه )
من سنتی بود ولی جالبه حلقه هم انداخت بعد دوروز ی بند بخیه داست اونو کشید شبم حلقه ش افتاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.