۸ پاسخ

من سنتی ندپماد نیاز بود ن ....، سه روز آب نزدیک دکتر گفته بود پمادو.ووهم نزدیک ، تو بیمارستان بچه رو گرفتن بردن آروم هم آوردن ، تو خونه هم فقط اولین ادرار گریه کرد و تمام ، پسرقبلی حلقه بود ده روز پمادمیزدمدو عفونتم کرد و کلی گریه

من حلقه زدم و ناراضی بودم

سنتی...

من پسرمون به روش حلقه ختنه کردم ، ۵ روز گذشته هنوز حلقه نیوفتاده

سنتی بخیه

منم ک سنتی و بخیه بود

قطعا که سنتی ( بخیه )

من سنتی بود ولی جالبه حلقه هم انداخت بعد دوروز ی بند بخیه داست اونو کشید شبم حلقه ش افتاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی