سلام ختنه به چه روشی بهتر هست؟

۴ پاسخ

بستگی داره
حلقه انجام دادم راضیم

من سنتی انجام دادم عالی بود حتی پماد گفت نزن سه روزم آب نزدم وتموم ، گریه هم نکرد فقط اولین ادرار ده دقیقه گریه کردوتمام

من حلقه انجام دادم الان آلت کج شده 😢

سنتی.

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان 💙آیهان 💙 مامان 💙آیهان 💙 ۴ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۹ ماهگی