آره من هربارمیرم میگه
از انومالی به بعد توی همه ی سونوها مینویسه
من نپرسیدم چون موقع آنومالی با قطعیت گفته بود ولی تو گزارش سونو دوباره جنسیت رو گفت
به منم بازم جنسیت گفتن
خودت بپرسی آره
از بس مامانا اینجا پرسیدن که انومالی اشتباه میشه ادمو به شک میندازن استرس میگیره
من۲۴ هفته رفتم سونو گفت
ینی شما الان شک دارین به جنسیت بچه ؟
بپرس بهتمیگه
اره تو گزارش سونو میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.