خانوما سونو رشد برم باز جنسیت بچه رو بهم میگه یانه

۱۰ پاسخ

آره من هربارمیرم میگه

از انومالی به بعد توی همه ی سونوها مینویسه

من نپرسیدم چون موقع آنومالی با قطعیت گفته بود ولی تو گزارش سونو دوباره جنسیت رو گفت

به منم بازم جنسیت گفتن

خودت بپرسی آره

از بس مامانا اینجا پرسیدن که انومالی اشتباه میشه ادمو به شک میندازن استرس میگیره

من۲۴ هفته رفتم سونو گفت

ینی شما الان شک دارین به جنسیت بچه ؟

بپرس بهت‌میگه

اره تو گزارش سونو میزنه

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی
مامان نوتلا مامان نوتلا هفته بیست‌ونهم بارداری