سلام فرداخاستم برم سونو رشد بنظرتون تعطیله یانه??

۲ پاسخ

فک کنم فردا هم تعطیل
میگن هفتم هستش
منم باید میرفتم چکاب‌،دیگ موند یکشنبه

بازه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان حمزه مامان حمزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۱ ماهگی